A habozóknak

2015.08.13 09:49

Mondhatom, közel 20 éve foglalkozom MLM üzletekkel. Nem folyamatosan, nem megszállottan, de ha valamiben lehetőséget, üzletet láttam nem haboztam. Sok volt, és sokféle. Kozmetika, egészségmegörző termékek, tisztítószerek, vásárói klub-ok stb. 

Tehát vannak tapasztalataim.

És mindíg volt valami, ami miatt az üzlet nem hozta az elvárt eredményeket.

- későn szálltam be, már a "fél" ország megelőzött

- hiába voltak jók a termékek, az ismeretségi körömben ritkán engedhették meg maguknak a magasabb árat

- hiába voltak megrendeléseim, a kezdőcsomag ára, a megrendelések összeszedésére fordított idő, a beszerzési költség,és ugye az is az én költségem volt, hogy a megrendelőmhöz eljuttatom a terméket, összegezve több pénzembe került mint amit kerestem.

- hiába használ mindenki sampont, egyáltalán nem biztos, hogy az én samponom kell neki, ezt be kell látni.

- ja és a csoport-építés. Mert ugye abban van a pénz. Na az sem olyan egyszerű. De sikerülhet. Viszont minél magasabb a teljesítményed, annál nagyobb elvárások vannak a kompenzációs tervek alapján.

 

Örülök, hogy rátaláltam az FxProfitnet-re.

- nincs eladási kényszer. Ha éppen nincs időm, kedvem, hangulatom, hogy az üzletről beszéljek valakinek, akkor is van jövedelmem, mert az itthon elérhető legmagasabb kamatnál is több hozamot érek el.

- nem kell győzködnöm senki, mert ez az ami mindenkinek kell

- nincs kezdőcsomag, nincs tagsági díj, nincs regisztrációs díj, gyakorlatilag nincs költségem, csak nyereségem

- az Fxprofitnet még nem telítődött, még nem úgy reagálnak az emberek, hogy "már benne vagyok"

- a kompenzációs terv nem rak rám teljesíthetetlen elvárásokat

 

Kockázatos? Mert deviza-kereskedés? Ugyan! A számlám alakulását folyamatosan láthatom. Bármikor kivehetem a pénzem. 

Ami mégis nehéz ebben az üzletben, az a csoport építés.

Szép számú csoportom van, de ahhoz képest amennyi emberrel megismertettem ez a lehetőséget, ahhoz képest kevés.

És nem értem az embereket!

Nincs szükségük a pénzre?

A minimálbér kevesebb, mint a létminimum!

A jelenleg aktív, és utána jövő nemzedéknek nem lesz nyugdíja.

Nincs olyan megtakarítási forma amibe érdemes lenne pénzt áldozni.

A banki kamatok a költségek miatt minuszosak.

Az életbiztosítások havi díja megfizethetetlen.

 

És kapok ilyen válaszokat: (már aki egyáltalán veszi a fáradságot és válaszol)

- "nem hiszek az ilyenekben" - Hova kell ide a hit? Meg se nyitotta ezt az oldalt szerintem.

- "nincs pénzem" - 50$  azaz 14.000 Ft. Nem mondom, hogy kevés. De! Ez napi 451 Ft egy hónapban. Nem érdemes kikanyarítani a háztartási pénzből?

- "én már sok pénzt vesztettem ilyen MLM-ekkel" - akkor tudnia kellene, hogy mire kell figyelni. Én is sokat. Én sem veszek már drága kezdőcsomagokat, nem fizetek regisztrációs díjat, mert pénzt keresni akarok, nem költeni.

- "ez piramisjáték" - Nem az. Piramis játék az, amikor a behozott Tagok befizetett pénzéből fizetik a jutalékot. Itt is van jutalék, de ezt a hozamokból fizetik. A befizetett pénzünk teljes értékében a mienk marad.

- "én a két kezemben bízom"- Akkor Ő jól keres! Helyesebben elég neki a minimálbér, amelyért napi 10 órát dolgozik. Boldog ember! :)

Stb.

Miért írtam le ezeket ide?

Mert nem akarok erőszakos MLM-es lenni, és nem kezdem el ezeket az emberket győzködni. Csinálom tovább a dolgom, és remélem hamarosan egy tűzpiros Mercedes-sel hajthatok keresztül a városon. És ezt 40-nel fogom tenni, hogy ezekenek az embereknek legyen idejük jól megnézni.

És biztos, hogy fel fogják tenni a "varázs" kérdést: "Mit dolgozol?" És én majd azt mondom: befektettem 32.500 Ft-ot Csökkentettem a cigit, bármilyen meleg volt, és bármennyire kívántam nem vettem sem kólát, sem sört. És a kinaiba sem mentem be egy darabig új cuccokért.